[LUGOS-ORG] Fwd: želja po install partyju ob soči

Jaka Kranjc lynx at mages.ath.cx
Mon Jun 19 23:30:49 CEST 2006

Miha Tomšič <miha.tomsic at gmail.com> to lugos-org at lugos.si
> Hojla!
>
> Fantje iz MMC Tolmin bodo na Kreativnem taboru Sajeta (www.sajeta.org,
> Sotočje pri Tolminu, 31.7. do 5.8.) cel čas festivala nudili brezžično
> povezavo v internet. Radi pa bi imeli še installfest ob Soči.
>
> Zanima me, kdo bi bil pripravljen sodelovati. En do dva dneva dela na
> install fest bič partyju, ostalo pa smo (so, ste) vabljeni kot gostje.
> Tam bodo verjetno še fantje iz Kiberpipe pa morda še kdo.
>
> Če ima kdo kontakte, bi z veseljem povabil še Ubuntujevce pa Mandrakovce.
Živjo, oglašam se v imenu LPN (ex MPN). Ob tistem času bom prost in v Tolminu
imam sorodnike - ni problema s prenočiščem. Bi pa rad kaj konkretnejših
informacij preden si rezerviram tiste dni. Kaj vse bi se pričakovalo od mene?
Sem vešč uporabnik linuxa, z wifi pa še nimam izkušenj.

Prvi dan: xbill v živo. :D
Drugi dan bi lahko imeli kakšno temo po želji, lan party (samo kaj bi
igrali? :S) in fallback na openoffice ali kaj podobno nezanimivega.

LP
--
We cannot command nature except by obeying her.  --Sir Francis Bacon
Have a sorcerous day!  -- www.sourcemage.org