[LUGOS-ORG] Re: [LUGOS-SLO] Razpis MVZT za projekte odprte kode

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Tue Jul 18 12:10:50 CEST 2006

Hojla!

On 7/17/06, Miha Tomšič <miha.tomsic at gmail.com> wrote:
> Seveda, Lugos je zainteresiran, da se nabare čim več zanimivih
> projektov, ki bi sodelovali pod našim okriljem. Če prav razumem
> razpisne pogoje, ni nobene omejitve za število projektov, ki jih lahko
> prijavi en prijavitelj.

Malo prehitro sem bleknil, da bi radi čim več projektov :) Društvo
mora imeti dovolj denarja, da 100% krije vrednost projekta, preden
država povrne 75% oz. še manj (glede na število točk, ki jih projekt
doseže na ocenjevanju s strani ministrstva). Prednost bodo imeli
projekti, ki lahko zagotovijo 25% (ali ustrezni manjkajoči del)
vrednsoti projekta.

Zelo dobrodošlo bo, če se vsi potencialni prijavitelji projektov
oglasijo ta četrtek (20.7.) na sestanku LUGOS-a na HSL ob 18h.

Srečno, Miha