[LUGOS-ORG] Re: [LUGOS-SLO] Razpis MVZT za projekte odprte kode

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Mon Jul 17 10:48:49 CEST 2006

Hojla!

On 7/14/06, Boštjan Kuzman <bostjan.kuzman at guest.arnes.si> wrote:
> Pravkar je bil objavljen razpis za projekte lokalizacije odprtokodnih
> projektov (glej www.mvzt.gov.si). Rok za prijavo je 28. 7. 2006.
> Osebno me zanima slovenjenje sistema WIMS (wims.unice.fr), ki se mi zdi
> zelo uporaben za poučevanje matematike.

Za didaktične aplikacije se zanima MŠŠ. Glej njihov razpis: "Javni
poziv za oddajo neobvezujočih prijav ... ":
http://www.mss.gov.si/index.php?id=63

Nasledji rok za oddajo prijav je 12. september.

> Sem nov tukaj, zato me zanima, ali je na strani LUGOSa interes, da se
> kandidira pod vašim okriljem? Ali je med člani tudi kdo, ki bi ga
> zanimalo sodelovati?

Seveda, Lugos je zainteresiran, da se nabare čim več zanimivih
projektov, ki bi sodelovali pod našim okriljem. Če prav razumem
razpisne pogoje, ni nobene omejitve za število projektov, ki jih lahko
prijavi en prijavitelj.

Lep dan in srečno,
Miha Tomšič