[LUGOS-ORG] Moznost za Instalation Fest!

Bostjan Janezic bostjan at japet.si
Thu Dec 29 16:56:16 CET 2005

Pozdrav!
Lucas Hirschegger je rekel(la):
> Me zanima ce bi  bil Lugos interesiran za sodelovanje, saj mnenim da
> nimam
> niti dobolj izkusnje in niti dobolj znanje da bi to sam organiziral....
> Mislim da v domu imamo dost infrastructura, ki bi ta delvnica omogocala
> (Ucilnico, projector, racunalnik, mise, stole, povezava na internet,
> swichi,
> kabli...)
Drustvo Lugos je veselo vsake ideje, ki pride s streni clanov ali
simpatizerjev. Mislim, da bi Lugos lahko nasel ekipo, ki bi izpeljala
taksno prireditev (install fest). Kaj ko bi kar zaceli naglas razmisljat o
primernem datumu, stevilu moznih udelezencev, reklamiranju, morda tudi
kaksenm predavanju (Marjetica)....
Idej je kar nekaj, pa jih spravimo v zivljenje. :)

> Za mozne pravopisni napake ne odgovarjam ;) !
Predvsem pa brez panike. Zaradi jezika te ne bo nihce ugriznil. :)

lp, Bostjan Janezic
Drustvo Lugos