[LUGOS-ORG] Moznost za Instalation Fest!

Lucas Hirschegger lucash at lugmen.org.ar
Wed Dec 28 20:21:39 CET 2005

Pozdravljeni:

		Sem Lucas Hirschegger iz Argentine in trenutno bivam v Slovenija zaradi
studije. Prisel sel v Slovenijo leta 2003 in studiram na Fakulteto za
Pomorstvo in Promet v Portorzu. Stanujem v Studentskem Domu Portoroz
"Korotan" in sem del stanovalskega sveta tega doma. Linux uporabljam ze 2
leti in sem clan LUGMen.

		Ker v nasem domu, je dost studentov s racunalikom v sobi in imamo stalno
povezave na internetom v vsaki sobi, pride tudi do komplikacije s razlicnimi
virusi ki po spletu potujejo. Zadnji cas, se je ker neki stevilo studentov
lotilo name in vprasal za linux in ce bi ljim lahko instaliral. Iz tega je
prisel idejo, da bi organiziral eno delavnico za instaliranje linux v nasem
domu.

		Me zanima ce bi  bil Lugos interesiran za sodelovanje, saj mnenim da nimam
niti dobolj izkusnje in niti dobolj znanje da bi to sam organiziral....
Mislim da v domu imamo dost infrastructura, ki bi ta delvnica omogocala
(Ucilnico, projector, racunalnik, mise, stole, povezava na internet, swichi,
kabli...)

Lepo vas pozdravljam!

Za mozne pravopisni napake ne odgovarjam ;) !
--
Lucas H.-
"gpg --keyserver pks.lugmen.org.ar --recv-keys