[LUGOS-ORG] Zapisnik sestanka UO dne 14.4.2005

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Thu Apr 21 20:24:28 CEST 2005

Samo nekaj komentarjev...

> [3]:Linux konferenca:
>    - Od zadnjega sestanka je ?pela Kraner (biv?a predsednica) imela sestanek z
>      GVjem, kjer se je podpisal sporazum o prenehanju sodelovanja pri dogodku
>      Linux konferenca. UO prosi, da se ta podpisani sporazum po?lje ?e na odbor
>      listo, toliko, da bodo vsi ?lani, lahko videli kaj se je podpisalo.

To bi tudi jaz rad videl, zato bi prosil, da se mi poslje kopijo.

>    - V roku enega tedna (21.5.) se spi?e dopis, ki ga pripravi Ana K., v katerem
>      se obvesti GV in ISG o sporni uporabi imena iz lansko podpisane pogodbe.

Tudi to bi rad videl. :) Lahko se jih tudi obvesti, da je logotip, ki je
bil izdelan za lansko konferenco (Mysql all the way! ;)) enak, kot ga
imajo sedaj oni za svojo konferenco.

Financno so stvari ze zakljucene? Ali je stanje z lansko konferenco se
vedno tako, kot je bilo na skupscini?

>      [*] Napro?a se Ano K., ki naj bi imela ve? informacij, da pove kaj ve?
>          o celotni zadevi oz. da poslje vse informacije na odbor-listo.

ORG listo, ORG listo! Cim vec informacij na lugos-org, da bodo ljudje
vedeli, da se kaj dogaja!

>   SKLEP: "Potrjen osnutek nove celostne podobe"; ZA: 3, PROTI: 0, VZDR?ANI: 1
>   [*] Sklep je bil sprejet [*]

Preview, preview! :)

>      [*] do srede 20.4. potrebno preseliti celotno vsebino na novi stre?nik,
>          ker bo ekipa Moj.net-a ugasnila streznik fo.lugos.si

Bo mojnet ugasnil streznik, ker ne sodelujemo vec z njimi ali je kak
drug razlog?

> [8]:Razpisi
>      [!] Lugos mora za?eti razmi?ljati katere projekte bo prijavil
>      [!] Lugos mora pogosteje spremljat kje se pojavljajo razpisi in za?eti
>          obve??at svoje ?lane.

Pod tole spodnjo tocko se tudi jaz podpisem, to bi se RES moralo poceti.
Drugace bodo (bomo) te razpise 'pobasali' samo tisti, ki so kolikor
toliko pri koritu, vsi ostali bodo pa dobili obcutek, da niso dovolj dobri.

>       [-] Do zvo?nega posnetka ni nih?e prisel, kljub temu, da naj bi ta
>           obstajal. Bo?tjan M. naj posreduje posnetek odbor-listi.

? Kdo nas je snemal? :))

>     - Potreb??ine za papirologijo, ki jih je potrebno kupiti
>       [-] ?pela K. naj posreduje ponovno na UO listo, kaj vse je potrebno
>           kupiti.

Narocilnice in blagajniske prejemke/izdatke, za prvo silo :P

Tukaj bi tudi opozoril clane UOja, da bi bilo dobro, da se cim vec
komunikacije preseli na lugos-org listo, da ne bomo drugi clani ziveli v
temi in slepo sledili nasemu preljubemu vodstvu... ;)

Naj se vidi, da se kaj dogaja! :)

- --