[LUGOS-ORG] Remote Sestanki UO, kako?

Jure Koren idiots at gmail.com
Thu Apr 14 21:07:00 CEST 2005

On 4/14/05, David Klasinc <bigwhale at lubica.net> wrote:
> Jaz vsake toliko casa lahko pridem v lj na sestanek, vendar pred sesto
> tezko. Pot iz Mb do Lj traja nekaj casa, delam pa do kakih petih.
> Remote sestanki, ki bi bili interaktivni niso vec taka velika tehnicna
> ovira. V Mariboru, bi se najbrz lahko kaj dogovorili z Kiblo, ce bi bilo
> interesentov vec, ce bom edini, bi pa to pocel kar v dnevni sobi :P
> Bi se pa sestankov vsekakor rad udelezaval.

Jaz tudi. Danes sem se ga deloma udelezil. Zamudil sem, potem so se pa
pojavile se tehnicne tezave.

> Tale skype danes je bil malo faljen, ker sem bil za cas sestanka na poti
> iz lj v mb. Mogoce poizkusim naslednjic ce bo se moznost. Vsekakor bi
> bilo fino, da se taksne stvari zacnejo uvajati.
> Od prenovljenega UO pa pricakujem, da bo bolj redno objavljal zapisnike
> sestankov. ;)

No, vsekakor bi morali za sestanke najti prostor s hitro in zanesljivo
povezavo, kjer bi bilo tehnicno izvedljivo postavit skype povezavo
tako, da ne bi bil audio "half duplex".

Mimogrede, to je veliko lazje izvedljivo, ce ima vsak svoj mikrofon in
slusalke, in vsakdo sedi doma (kar se tudi sklada z naso asocialno
naravo). Problem je lahko samo posameznikova povezava doma, ce je ta
pocasnejsa od 33kbps.