[LUGOS-ORG] Linux Fest 10

Boštjan Müller neonatus at neonatus.net
Sun Oct 17 23:19:16 CEST 2004

Ales Kosir wrote:
> David,
>
> - Koliko uporabnikov je trenutno prijavljenih za Install fest?
> - Za pomocnike imam v spominu naslednje:
>     Neonatus,
>     Sotjan Rancic,
>     Rok Papez,
>     Andraz Sraka (?)
>     se kdo, na katerega sem po malomarnosti pozabil ali ne vem?

Spela je rekla, da bo tudi tam.

> - Ali bo dovolj razdelilcev za elektriko?

Lugos jih ima se kar nekaj, lahko jih pac s seboj vzamemo.

> - Ali bo na voljo DVD (CD-ROM) pekac oz zapecene plosce v zadostni kolicini
> (to naj bi poskrbel Neonatus s prodajo)

Za to se vedno ne vem kaj naj pecem... samo pingo ali se kaj drugega?
Zaenkrat imam 10 DVD-jev tipa DVD-R.
CD-jev imamo se dovolj, vendar mene ni dovolj doma, da bi jih lahko kaj
zapekel.

[...]

> - Ker nameravam priti iz Ljubljane v soboto dopoldne, sprasujem o moznosti,
> da za infrastrukturo poskrbite tisti, ki boste tam ze v petek.

Kaj pa kiblovci? Koliko imajo oni tu poleg? Da ne bomo cisto sami tega
naredili (mislim da se delo malce razdeli, ker ne vem koliko nas pride v
petek ze tja)?

> Lep pozdrav,
> Ales

Regards/Lep pozdrav

Boštjan Müller
- --
[*]    Bostjan Müller |n at neonatus.net| http://n.neonatus.net/     [*]
[*] PGP key --> finger: neonatus at neonatus.net, DSA id: 0x9B2FF108 [*]
[*]           Celular: +38641243189, ICQ #:7506644                [*]
     Software is like sex- the best is for free" -Linus Torvalds