[LUGOS-ORG] Linux Fest 10

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Sun Oct 17 18:51:01 CEST 2004

David,

- Koliko uporabnikov je trenutno prijavljenih za Install fest?
- Za pomocnike imam v spominu naslednje:
    Neonatus,
    Sotjan Rancic,
    Rok Papez,
    Andraz Sraka (?)
    se kdo, na katerega sem po malomarnosti pozabil ali ne vem?
- Ali bo dovolj razdelilcev za elektriko?
- Ali bo na voljo DVD (CD-ROM) pekac oz zapecene plosce v zadostni kolicini
(to naj bi poskrbel Neonatus s prodajo)
- Ali bo na voljo top, da bom projiciral? Morda tudi mikrofon, ce prostor to
zahteva?
- Koristno bi bilo, ce bi imeli 100 mega omrezje in streznik za HTTP, na
katerega bomo dali priblizno 4 GB RPM paketov, da bomo lahko namescali kar
prek mreze.
- Ker nameravam priti iz Ljubljane v soboto dopoldne, sprasujem o moznosti,
da za infrastrukturo poskrbite tisti, ki boste tam ze v petek.

Lep pozdrav,
Ales