[LUGOS-ORG] Zaskrbljen volilec v zaskrbljen zaradi evropske demokracije in softverskih patentov

Janko Mivšek janko.mivsek at eranova.si
Mon May 17 10:11:56 CEST 2004

David in ostali pozdravljeni,

Najprej prisrčna hvala vsem, ki sodelujete s svojimi prispevki v borbi
za "človeku prijazno" patentno zakonodajo v EU. Rad bi dodal zrno k temu
naporu v obliki rahle kritike na uporabo imen institucij EU.

Torej, pazite na pravilno uporabo teh imen. Evropski svet ni isto kot
svet EU! Okoli teh imen vlada velika zmeda in tudi sam sem potreboval
kar nekaj časa, da sem se naučil jih ločevati.

Obstajajo namreč trije sveti:

  - Svet EU (po novi ustavi Ministrski svet)
  - Evropski svet
  - Svet Evrope

Če prav razumem, se torej trenutna diskusija tiče Sveta EU!

Lp Janko

David Klasinc pravi:

--
Janko Mivsek