[LUGOS-ORG] (De)Centralizacija....

Rok Papež rok.papez at lugos.si
Mon Mar 22 21:10:03 CET 2004

Živjo Špela.

Dne ponedeljek 22 marec 2004 16:20 je tiranija at neonatus.net napisal(a):

> Regionalizacija se meni osebno zdi dobra:) (saj vendar prihajam iz
> Maribora, kjer smo nasplosno strasno proti centralizaciji). Definitvno bi
> se tako delo razdelilo.

Tudi jaz sem načeloma proti centralizaciji :).

> Ce se bo kdorkoli odlocil, da ustanovi regionalni LUG in mojo osebno
> podporo. Dokler seveda ne pljuva v skledo LUGOSu.:)

Mislim, da se lahko v okviru LUGOSa ustanovi "podružnica" v ostalih krajih.
Da bi ustanvaljali svoj LUG mislim, da si nihče v resnici ne želi ukvarjati z
vodenjem društva in vso papirologijo.

Pravi način bi bil podpreti ustanovitev "podružnice", ko bi se pojavil kak
posameznik, ki bi jo želel voditi. Koliko bi bila neodvisna od "cenralnega"
LUGOSa je po mojem najbolje prepustiti zeljam in potrebam potencialnega vodje
"podruznice" ;).

--
best regards,
Rok Papež