[LUGOS-ORG] (De)Centralizacija....

tiranija at neonatus.net tiranija at neonatus.net
Mon Mar 22 16:20:09 CET 2004

Dober dan!

Regionalizacija se meni osebno zdi dobra:) (saj vendar prihajam iz Maribora,
kjer smo nasplosno strasno proti centralizaciji). Definitvno bi se tako
delo razdelilo.

Ceprav o neki regionalizaciji ze sedaj lahko govoris. Res, da ne v
okviru drustva temvec nasplosno kar se tice odprte kode.

Na mariborskem obmocju so najbolj aktivni v Kibli, v murskosoboski
okolici pa gospod Renato na gimnaziji.

V Kranju se tudi nekaj miga s krozki na solah.

Najslabse je trenutno na Dolenjskem in Primorskem.

Je pa res, da je UO premalo pozornosti v preteklosti namenjal dogodkom
izven Ljubljane.

Ce se bo kdorkoli odlocil, da ustanovi regionalni LUG in mojo osebno
podporo. Dokler seveda ne pljuva v skledo LUGOSu.:)

Lp,

Spela

+----Here quoted text begins----+

+----and here the quote ends----+