[LUGOS-ORG] Vabilo na natecaj MID

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Jun 7 19:11:12 CEST 2004

mimogrede en komentar glede razpisa.

mocno svetujem, da si ga potencialni prijavitelji podrobno preberejo.

nanj se je mogoce prijaviti tudi kot fizicna oseba oziroma skupina
fizicnih oseb. s strani razpisa ni nobenih prakticnih
razlik/ugodnosti/slabosti glede na to ali se stvar prijavi preko drustva
ali pa kot neformalna skupina.

edini resnicno pomemeben premislek je kaj je bolj ugodno glede na
davkarijo... se pravi je treba razmisljat kako se bo denar
porabil/porazdelil.

cao
andraz