[LUGOS-ORG] Vabilo na natecaj MID

Matjaz Horvat matjaz at owca.info
Mon Jun 7 19:01:58 CEST 2004

Zdravo!

Mi bi pa ze kar letos prijavili slovenjenje Mozille in povezanih vsebin ;)

Projekt je kar obsezen, saj trenutno prevajamo in posodabljamo prevode
programov:

- Mozilla
- Mozilla Firefox
- Mozilla Thunderbird
- Mozilla Sunbird
- Calendar (dodatke za Mozillo)

Poleg tega prevajmo se nekaj spletnih strani, ki so edini vir pomoci za
uporabo Mozilla v slovenscini. To so:

- Zacetna stran Mozille 1
- Zacetna stran Mozille (specificna za trenutno razlicico)
- Mozilla Firefox Slovenija
- Mozilla Thunderbird Slovenija (prihaja)

Je LUGOS zainteresiran, da se prijavimo preko Drustva?

LP,
Matjaz