[LUGOS-ORG] Dogajanje poleti

Jure Cuhalev gandalf at owca.info
Sun Jun 6 17:37:31 CEST 2004

On ned, 2004-06-06 at 11:57 +0200, Miha Tomsic wrote:
> 	Hojla!
>
> Mene zanima, če obstaja kaj zanimanja za kakšen sejem rabljene
> računalniske opreme poleti?
>
> Če je interes s strani Slo-Techa, bi zadevo pripravili skupaj.

Interes s strani slo-techa je do te mere, da lahko zadevo promoviramo in
vprasamo ljudi, ki delajo v okviru strani, ce bi pomagali. Par se jih
vedno najde.

Sicer kar se samega linuxa tice bodo na slo-tech lanu v Secovljah tako
predavanja na to temo kot individualne delavnice namescanja linuxa. Cesa
vecjega se mi pred sredino julija ne moremo lotiti, ker imamo dovolj
dela s tem dogodkom.

--
LP

Jure Cuhalev