[LUGOS-ORG] UO Sestanki...

Janez Trenz alte at aufbix.org
Wed Dec 22 12:01:45 CET 2004

Dne sreda 22. decembra 2004 12:12 je David Klasinc napisal(a):

> Ali lahko kdo iz UO pove, kaj se dogaja, ce se sploh kaj dogaja? Sestanki,
> zapisniki? Sklici na sestanke?
>
> Je sploh se kdo ziv?

Smo. Zapisnik zadnjega sestanka... Nekaj res migamo. ;)

Subject: Zapisnik
Date: Sunday 19 of December 2004 13:18

Sestanek upravnega odbora društva LUGOS
16.12.2004, ob 18h

Prisotni:
UO: Špela Kraner, Andraž Sraka, Janez Trenz, Boštjan Janežič, Nejc Škoberne
člani: Stojan Rančič
ostali: Jernej Horvat

Dnevni red:
1. Strežnik

1. Strežnik
amavis, postfix, apache 1.3, strežnik ždi, vendar ni do konca konfiguriran.
Dobro bi bilo imet vsaj dva admina. Janez Trenz in Stojan Rančič bosta
opravljala to delo. Moj.net vskoči in pomaga samo po potrebi. Za
administriranje se naredi Wiki page z mail notify.

Shell dostop? Zdajšne stanje se avtomatično ne bo prenašalo. Za aliase in
shell dostope naj vsak pošlje razlog zakaj bi ga potreboval. Shell bosta
imela samo administratorja.

Apache? Gostovanja spletnih strani društva, Wiki strani administratorjev.
Gostovanje projektov, pri katerih so člani. Apache module so bo vklapljalo na
zahteve. Za urejanje projektov, ki gostujejo, se uporabi ftp strežnik z
uporabniki v bazi. Pureftpd ima tudi kvote, ki so neodvisne od kvot na
datotečnem sistemu. Gostovanje projektov odobri UO, po dvemesečnem mirovanju
projekta se sodelujočim zapre dostop, ostane pa projekt dostopen na spletu.
Za https se uporabi še en apache.

Za bazo se uporabi Postgresql, ker je že zdaj v uporabi, pa tudi Smart
 Andraža Torija deluje na njej.

Razvojno okolje... OpenCVS, ko izide.

Za projekte se torej ponudi celovito okolje (mail aliasi - projekt at lugos.si,
priljubljenivodja at projekt.lugos.si, ftp, cvs, ...)

Politika nastavljanja pošte. Mailing liste, mail forwarding. Sender adress
verification. Uporabljala se bosta Spamassasin in Clamav. Za društvene
funkcije se prihajajoča pošta arhivira. Do @lugos.si mail naslovov so
upravičeni uradni funkcionarji (4 funkcije), projekti.

Mailing liste: mailmanu je potrebno postavit restrikcije. Naročnike na poštne
sezname vidijo samo admini, arhivi poštnih seznamov razen tistih zaprtih, so
javno dostopni brez prijave. Ob prijavi na poštni seznam dobijo uporabniki
tudi navodila za obnašanje na seznamih.

MIGRACIJA! DEADLINE 15.1.2005
Najprej se MX prenese
liste se prej naredi in se jih prenese. Seveda se jih tudi preizkusi.
DNS... TTL se zmanjša na 15 minut.
mailman ima posebne maile za mailiste
Pravila se pošljejo enkrat na mesec, 15-ga ob 0900.
Za spletne strani projektov je potrebno kontaktirat skrbnike. To bo naredil
tajnik. Do naslednjega konca tedna.
Vsem, ki še imajo @lugos mail alias in shell dostop na strežniku, se tudi
pošlje mail, na katerega morajo odgovorit in napisat razloge zakaj jih
potrebujejo. Svoj odgovor, ki je hkrati vloga, MORAJO poslat do 10.1.2005 na
odbor-list.
Plone se preskusi za spletne strani.
Potrebujeta se novičarska skupina in content master.

--
Janez Trenz  AKA  der_Alte               o      _     _         _
alte at aufbix.org          __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)