[LUGOS-ORG] DRAFT PROGRAMME - Swpats conference in SLOVENIA

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed Apr 7 22:24:16 CEST 2004

On Wed, 2004-04-07 at 21:39, tiranija at neonatus.net wrote:
> Dober dan!
>
> V nadaljevanju vam posiljam trenutni urnik in predavanja konference
> Software patents kill inovation, ki bo 22.4 v Lj.
>
> Ce zeli kdo sodelovati naj pove. Predvsem iscem ljudi, ki bi sodelovali
> v tockah, kjer je v oklepajih omenjen LUGOS.
>
> Vstop na TELEINFOS bo brezplačen, ob predhodni prijavi. Tako, da bo tudi
> obisk same konference brezplačen za vse tiste, ki bi spet radi
> prisluhnili Richardu Stalmannu.

Mislim, da glede na to da je bil stallman od večine že slišan niti ni to
tako pomembno. Bolj se mi zdi zanimivo, da bo tam predstavnik FFII
(Foundation for Free Information Infrastructure), ki so zelo zanimiva
organizacija, ker so dejansko prvi, ki so uspel vplivat na politiko do
softwarskih patentov zaenkrat.

in da se bo dal v okrogli mizi dejansko debatirat tudi s kom drugim kot
običajno zasedbo, ... predvsem upam, da na višjem nivoju kot že
dolgočasne debate zaprto vs. odprto programje.

samo tko.. za tiste, ki še niso prepričani, da je stvar vredna obiska...

čao
andraž