[LUGOS] FW: INFO: Natecaj MID za nagrade s podrocja razvoja proste progra mske opreme

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Sep 19 14:00:43 CEST 2003

Na 1063971724, 2003-09-19 ob 13:42, je Ales Kosir napisal(a):
> Predlagam, da tole vzamemo zelo resno in se prijavimo na natecaj! Verjetno
> bo UO poslal kaksna nadaljnja navodila, kako naprej.
>
> Vsekakor pa je tale dokument
> http://mid.gov.si/mid/mid.nsf/0/D82F4FFD48585171C1256DA60035FA65?OpenDocumen
> t danasnje domace branje vsakogar!

to je nečloveško.. poglej datum do kdaj mora biti stvar zaključena, čez
slab mesec.
vsak resen open source projekt, se je že prijavil na razpis ministrstva
in ponavadi sredstva tudi dobil... kar pomeni da ne more sodelovat v tem
razpisu...

zdaj pa... kaj lahko napišeš v enem mesecu (ob upoštevanju drugih
obveznosti) kar bo kak resen prispevek k open sourcu?

mislim da bodo slo-techovci edini imel kaj za pokazat (ker edini niso
prijavlii stvari na prejšnji razpis :)

čao
andraž