[LUGOS-ORG] INFOS

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Sat Oct 18 13:30:53 CEST 2003

Zdravo!

Jaz sem za Pingo, ki je verjetno najbolj slovenska
distribucija in najbolj primerna za zacetnike, ki se
bodo na INFOSu morebiti prvic srecali z Linuxom. Ce
odmislimo Slo-Tech GNU/Linux :-)

Upam, da bo binarni paket Mozille 1.5 za Linux (in
Windows) narejen se ta vikend. Ce ne, pa lahko
uporabite anglesko razlicico in namestite slovenske
jezikovne pakete, ki jih najdete na
http://mozilla.lugos.si. Kaj pa Firebird in
Thunderbird? Bi namestili na kak racunalnik?

lp,
matjaz

name=signature.asc

=====