[LUGOS-ORG] INFOS

tiranija at neonatus.net tiranija at neonatus.net
Fri Oct 17 21:22:35 CEST 2003

Zivjo!

Danes sem gledala koliko in kako bo zgledalo na infosu.
Glavnina je delavnica za odprto kodo (priblizno 15 racunalnikov) in
imamo se 2 racunalnika samo na svojem stantu.

Tako da sem mislila postavit zadevo tako, da je "preverjena" in poznana
distibucija na delovnih okoljih.
Na "nasih" to je drustvenih racunalnikih pa bi seveda predstavljali
Pingota.

Pravtako pa se v prodajo vkljuci ze nas Pingo. Tako da pekaci na plan!

Kaj menite na to razporeditev?

Lp

Spela

+----Here quoted text begins----+