4. tekmovanje iz znanja Unixa/Linuxa

Ales Kosir ales.kosir at zaslon.com
Tue Mar 18 08:08:32 CET 2003

Pozdravljeni,

vabim vas na priprave na cetrto tekmovanje iz znanja Unixa/Linuxa. Srecanje bo tokrat za 'mizo' v vinoteki Bradesko, to je pod stavbo jurcek na Gospodarskem razstaviscu v Ljubljani. Dobimo se v sredo, 19.3.2003 ob 18:00.

Novi clani, ki doslej se niste sodelovali pri delu komisije, ste vabljeni. Pogoj, da se pridruzite komisije je, da vas obstojeci clani sprejmejo medse. Zaradi koordinacije nove clane vabim, da mi pred tem posljejo svojo zeljo, da bi se komisiji hoteli pridruziti.

Clane komisije prosim, da na srecanje prinesejo svoje predloge za naloge in sicer vsak clan vsaj eno izdelano nalogo skupaj z osnutkom resitve. Besedilo naloge mi pred srecanjem posljite po e-posti, ce pa tega ne boste utegnili storiti pravocasno, pa vsaj prinesite nalogo na srecanje. Resitev ponudite v osnutku.

Na srecanju se bomo pogovorili o nalogah in izbrali kandidate za stiri koncne naloge. Nato bomo do naslednjega srecanja pripravili polikano besedilo in izdelali uradne resitve nalog. Kot veste, imamo stiri kategorije nalog iz tem:
- regularni izrazi (REGEXP),
- algoritem,
- nek UNIX koncept,
- pipe.

Delovni del srecanja bo trajal predvidoma od 18:00-19:30, med tem casom pa se ne bomo odrekli kaksni predjedi, ki nam bo vlila energije. Predjed bomo seveda nadaljevali v obilno in okusno glavno jed, za sladice pa ponujajo strjenke, cimetov parfait in visnjev kozarec.

Vljudno prosim, da me popravite, ce sem kaj pri vasih afiliacijah napisal narobe in ce je seznam clanov nepopoln ali drugace napacen:
prof.dr. Sasa Divjak, Fakulteta za racunalnistvo in informatiko
Jure Koren, student
mag. Ales Kosir, Hermes SotLab d.o.o, predsednik komisije
Roman Maurer, univ.dipl.ing.mat Hermes SoftLab d.d.
Rok Papez, univ.dipl.ing.rac
dr. Primoz Peterlin, Institut za biofiziko, Medicinska fakulteta, Lj
Marko Samastur, student
Miha Tomsic, univ.dipl.ing.fiz., ZAG
Andraz Tori, student

Zaenkrat je urnik takle:
sobota, 5. april 2003, Ljubljana FR
9.00- otvoritev tekmovanja
9.15-9.30-navodila tekmovalcem
9.30 zacetek tekmovanja
9.30-12.00, programiranje 1. in 2. skupina
9.30-12.15, programiranje 3. skupina
12.00-13.00 kosilo
13.00-15.30 Unix
15.00-16.00 predstavitev najboljsih spletnih strani
16.30 - zakljucek, svecana razglasitev rezultatov
10.00-12.00 predavanja za mentorje

Glede na urnik tekmovanja se v soboto, 5. aprila 2003, dobimo, da gremo skupaj se kaj pojest in da pripravimo v zadnjem hipu, ce je se kaj treba storiti. Dobimo se v Divjakovem laboratoriju (klet, prva vrata desno pod stopnicami) ob 12:00.

Lep pozdrav,
Ales