[LUGOS-ORG] evo

Ales Kosir ales.kosir at zaslon.com
Wed Mar 5 17:45:52 CET 2003

Ze zadnjic smo uporabili distribucijo RedHat tako, da smo na namestitvenih cdjih, ki so prilozeni knjigi, namesto namizja Gnome vse nastavitve prilagodili KDE, ki se je privzeto tudi namestil. Distribucijo smo zato sicer imenovali Pingo, a je bila seveda le slovenscini in Sloveniji prilagojen RedHad z namizjem KDE.

Multimedijo bomo toliko dodali k standardni distribuciji RedHat, da bomo naredili funkcionalno celoto, ki zaenkrat zaradi licencne politike RH ni mogoca. Tako, kot smo takrat na distribucijo dodali xv, ker se nam je zdel koristen, a ga original RH ni imel.

Kot receno, distribucija bo osnovana na RH8.1, a ne bo zgolj njena kopija.

Lep pozdrav,
Ales