[LUGOS-ORG] evo

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Tue Mar 4 10:31:18 CET 2003

Zdravo!

Navdusen sem, da bo knjiga spet izsla. Vendar pa imam
nekaj pripomb in predlogov:

Ce bo naslov knjige ostal Linux z namizjem KDE, potem
je skoraj nesmiselno uporabiti RedHat, ki propagira
GNOME in ga uporablja kot privzeto namizje.

Pravtako njihovi specificni programi temeljijo na gtk
ali gtk2, kar ne sovpada najbolje s KDE.

In se to: malo me cudi kako bo knjiga pkrivala novosti
multimediji, rh pa ne nudi podpore niti predvajanju
mp3?

Zakaj ne bi uporabili raje SuSEja?

lp,
matjaz