[LUGOS-ORG] evo

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sat Mar 1 12:59:14 CET 2003

V sob, 01.03.2003 ob 12:48, je Rok Papež poslal(a):
> Zivjo Andraz!

> Gre za izbrane HOWTOje, ki so poslovenjeni. Marsikatero stvar bi jaz tudi raje
> imel hardcopy kot pa da jo prebiram z zaslona.

ja, saj,... sam ne morem si predstavljat da gre to tako zelo v
prodajo... pričakoval bi da bi šle bolj začetniške knjige

> Kar se pa tice "nekoristnosti" informacij. Tebi so morebiti res nekoristne,
> marsikomu drugemu pa ne. Jaz sem recimo DNS HOWTO se parkrat potem vzel v
> roko, ker sem rabil "obnoviti" dolocene podrobnosti.

moja napaka
bolj sem mislil redkokoriščene kot nekoristne...

tako redko koriščene da mislim da se ponavadi bolj splača po netu
prebrskat kot kupit knjigo... tam kot si povedal najdeš popolnoma enako
stvar, mogoče celo malce sodobnejšo kot na papirju

>  hoče, pa čeprav zaradi
>
> Linux HOWTO -> Kako v Linuxu ?
> Errmmm... kaj je tu zavajajocega ?

ne ne.. prevod iz angleščine je že pravi

samo jaz osebno bi si pod tem predstavljal začetniške vodiče itd...
saj veš "kako po ljubljani?", "kako po barceloni?" itd...

lep pozdrav
andraž tori