[LUGOS-ORG] evo

Rok Papež rok.papez at lugos.si
Sat Mar 1 12:48:48 CET 2003

Zivjo Andraz!

Dne petek 28. februar 2003 23:06 je Andraz Tori napisal(a):

> Sicer majke mi da ne vem kaj zavraga ljudje vidijo na teh Howtojih... ne
> wem a ne vejo kaj kupujejo, ali res tako zelo ljubijo kupe redko
> koristnih informacij natisnjene na mrtva drevesa...

Gre za izbrane HOWTOje, ki so poslovenjeni. Marsikatero stvar bi jaz tudi raje
imel hardcopy kot pa da jo prebiram z zaslona.

Sicer so pa vsi prevodi prosto dostopni v elektronski obliki na naslovu:
http://www.lugos.si/delo/slo/HOWTO-sl/
(da lahko tudi neljubitelji "mrtvih dreves" pridejo na svoj racun).

Kar se pa tice "nekoristnosti" informacij. Tebi so morebiti res nekoristne,
marsikomu drugemu pa ne. Jaz sem recimo DNS HOWTO se parkrat potem vzel v
roko, ker sem rabil "obnoviti" dolocene podrobnosti.

> ampak to niti ni važno, važno je da jih folk hoče, pa čeprav zaradi
> rahlo zavajajočega naslova.

Linux HOWTO -> Kako v Linuxu ?
Errmmm... kaj je tu zavajajocega ?

--