Infos 2003

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Mon Jun 23 09:52:19 CEST 2003

Banzai!

 Letos bi na Infosu sodelovali v priblizno takem obsegu kot lani, pripravit
bi bilo potrebno program, kaj se bo dogajalo in kako se bo dogajalo, pokriti
je treba tri podrocja in sicer v grobem:

 - domaca uporaba (igre, multimedia, etc, etc)
 - pisarna
 - izobrazevanje

 Sama prireditvev bi potekala priblizno tako kot lani, s to razliko, da bi
letos bil v programskem odboru Infosa tudi nekdo iz Lugosa.

 Jaz dvomim, da bom uspel vse skoordinirati, zato me zanima, ce mi je kdo
pripravljen pomagat, poleg tega pa poptrebujemo, tako kot vsa leta do sedaj
se ekipo, ki bo na sejmu. Tocno stevilo ljudi, ki jih potrebujemo, bo znano,
ko se bomo dogovorili kaj vse se bo pocelo na Infosu.

 Ideje, komentarji, predlogi so dobrodosli.