[LUGOS-ORG] Re: komentar (fwd)

Gorazd Golob gorazd at kid.kibla.org
Mon Jul 14 12:41:06 CEST 2003

Pozdravljeni!

Mogoce bi Davida samo spomnil, da Linux konferenca ni edini "resnejsi"
linux dogodek, saj moram tukaj spomniti da v mariborski Kibli
organiziramo letos ze drugic IT Linux festival Kiblix, ki je namenjen
zahtevnejsim uporabnikom it resitev, baziranih na odprti kodi in seveda
Linuxu. Tudi letos ze imamo pripravljen program z veliko tujimi
predavatelji iz samega vrha Linux sveta, kjer lahko omenim Harald-a
Welte-a za projekt Netfilter in vodjo razvoja iz podjetja Namesys, ki se
ukvarja z razvojem ReiserFS- Nikito Danilova. Vec na http://kiblix.org
Se pa strinjam, da je problem organizirati Linux prireditve kaj se tice
komercialnega stalisca.

hvala,lp,
Gorazd Golob, koodinator festivala Kiblix