komentar (fwd)

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Sun Jul 13 13:36:56 CEST 2003

> moje mnenje je, da je dogajanje okoli linuxa v sloveniji
> preskromno. Nikjer nisem opazil, da bi ljudi kaj posebno VZPODBUJALI, da
> linux preiskusijo. Poleg tega naj napi?em, da sem vse informacije, kar
> sem jih potreboval do sedaj, na?el drugje, samo tukaj ne.
> Veseli me, da je kones septembra konferenca v Portoro?u.
> ?e bolj bi me veselilo, ?e bi kak?ni razstavljalci komu imeli kaj
> pokazati (sem dokaj reden gost na microsoft dogodkih, kjer je prisotno
> veliko razvijalcev). S tem ne mislim 20 slovenskih softvewrskih podjetij,
> [...]

Najprej bi se vam zahvalil za vase mnenje. Ne morem si pomagati, da ne bi
dejal, da se kar strinjam z vami. V Sloveniji se, kar se linuxa tice, dogaja
premalo stvari.

Linux konferenca je pravzaprav le ena in najbrz tudi velika prireditev, na
temo linuxa, ki se zgodi pri nas. Zakaj ne vec? Odgovor na to niti ni tako
enostaven, odgovorim pa lahko le v imenu Drustva Lugos. Kar se tice
organizacije taksnih dogodkov, se posebaj tistih, kjer je Microsoft poleg,
so to vse visoko proracunski dogodi, katerih proracun za organizacijo obsega
vec deset milijonov tolarjev. Neprofitno drustvo, kot je Lugos, si
prireditve v takem obsegu ne more provosciti, kaj sele vec takih prireditev.
Vse ostale prireditve, ki jih prireja Lugos, pa so neprofitne in
prostovoljne, torej prostor posodi nekdo, ki je vsaj Linux simpatizer in
tako prispeva svoj 'delez'.

Zakaj se pa vec podjetij ne ukvarja z Linuxom je pa precej neskoncna debata,
moje osebno mnenje pa je, da ni razvijalcev, ker ni uporabnikov, uporabnikov
pa ni, ker ni razvijalcev. Torej nek zacaran krog. Vendar se tudi pri nas
stvari spreminjajo.

Torej glede na prostovoljno dejavnost drustva, se mi zdi, da v drustvu
naredimo za osvescanje in vzpodbujanje ljudi o linuxu kolikor je v nasi
moci. Seveda pa vedno sprejemamo nove clane, ki so pripravljeni priskociti
na pomoc pri nasem delu.

Lep pozdrav,
David Klasinc
Predsednik Drustva Lugos