[LUGOS-ORG] Re: [LUGOS-SLO] Izvorna koda slovenskega OOo

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Apr 27 17:02:10 CEST 2003

V ned, 27.04.2003 ob 16:24, je Gregor Ibic poslal(a):
> obstaja se mi zdi (na hitro sem bral) en patch iz debiana, ki omogoca skupni
> build za razlicne jezike. Samo ni to gettext le nek hack, da ti ni treba 64
> buildov za 64 jezikov naredit.

mimogrede, ravno to je razlog zakaj se tako mrzlicno isce resnicen
source. namrec zato, da bi se iz njega lahko potem pripravilo deb paket
kakrsnega omenjas zgoraj... in da bi bili uporabniki debiana tako
razveseljeni z slovenskim openofficeom, ... in bi bil lahko potem
slovenski openoffice tudi v slo-tech linux distrotu...

(in res mi ni jasno zakaj pri agendi ne morejo napisat "tar -czvf
source.tar.gz /imenik/do/sourca" in nekam uploadat fajl? ugibam da so
zelo zaposleni, ampak hudirja, prej ko bodo to naredili, prej bo
slovenski openoffice tudi v debianu kar bo imelo za posledico vecjo
uporabo slovenskega openofficea, vec testiranja in boljsi openoffice...)

Lep pozdrav
Andraz Tori