MySQL - KajSQL - KwaSQL?

Miha Tomsic miha.tomsic na guest.arnes.si
Tor Apr 15 17:44:42 CEST 2003

	Hojla!

Zelo lepo prosim, če bi lahko nekdo drug prevzel organizacijo, ker mene
ne bo v Ljubljani, niti ne bom imel pri roki maila. Tudi v četrtek bom
imel predavanja do 20h, tako da priletim zadnji hip.

Boštjan, boš lahko ti?

Skoordinirajte še s prof. Batageljem za eno predavalnico za četrtek ob
20h. Prof. Batagelj bo potreboval tudi kratek opis predavanja.

OGLAŠUJTE ZADEVO!!! Kiberpipa, napovednik.com, neki PHP/MySQL forumi in
podobne zadeve, pa saj niste deca...

Vse to po možnosti že pred pol ure... ;)

Vam bom moril po telefonu! Če se vam na da in ja zadeva brezveze (če en
bo ljudi bo brezveze- zato je treba narest reklamo) pa tudi lepo prosim,
da zadevo dostojno skenslate pri Kaju in prof. Batagelju.

Hvala in srečno,

	Miha...

PS

           From: