[LUGOS-ORG] LUGOS/Linux v

polz polz at aufbix.org
Fri Oct 18 10:27:39 CEST 2002

> Vsaj kolikor je meni znano OS ni pogojen.
Kolikor sem gledal reci na disku svoje matere, ki dela na O.S.,
obstajajo programcki za ucenje dela z racunalnikom, ki ugibam,
da bi utegnili biti predpisani. Seveda source-a ni, narejeni pa so...
zalostno.

Ce se motim in niso predpisani, jih lahko res z lahkoto nadomestimo.

Se vedno pa ostanejo ucitelji / admini, ki vecinoma nimajo pojma in od jezikov
poznajo kvecjemu kak HTML, ali pa se tega ne.

> Ce pa bi bil bi morali izvrsevati kvecjem pritisk na ministrstvo, ki tak
> nacrt predpise.
Ja, treba se bo pozanimat.
Koncno tudi na fakultetah _zahtevajo_ uporabo programov, ki tecejo
samo pod winblows.

A ima ministrstvo za solstvo in sport na Infosu kak stant ?
Lahko bi sli na "prijateljski" obisk ;>.