[LUGOS-ORG] LUGOS/Linux v

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Fri Oct 18 09:19:49 CEST 2002

* On 18-10-02 at 01:25 polz (polz at aufbix.org) wrote:
+----Here quoted text begins----+

> po glavah, da bodo dovolili kakemu outsiderju instalirati na diske prepogosto
> sesuvajocih se Wxx masin nekaj, cesar niso sami pozegnali.
>
> Wxx je pa na masinah, ce se ne motim, ker to zahtevajo ucni nacrti.
>
> Najprej torej rabimo ravnatelje.
+----and here the quote ends----+
Ne. Kolikor vem je zahteva v solah da znajo delat z programi in ne z
operacijskim sistemom.

Se pravi zahteva je:
	- urejevalnik teksta (openoffice.org writer)
	- nek urejevalnik razpredelnic (openoffice.org calc)
	- mogoce celo orodje za delanje prezentacij (Ooo Impress)

Vsaj kolikor je meni znano OS ni pogojen.

Ce pa bi bil bi morali izvrsevati kvecjem pritisk na ministrstvo, ki tak
nacrt predpise.

Regards/Lep pozdrav

Boštjan Müller
--