[LUGOS-ORG] informacije o LiFe9

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Mon May 27 12:41:16 CEST 2002

	Hojla!

On 24 May 2002 18:15:12 +0200 Andraz Tori <andraz.tori1 at guest.arnes.si> wrote:
> Glede na bližajoči LF in mrtvost te liste moram rečt, da sem podhranjen
> z informacijami in bi jih rade volje imel kaj več...

Se opravičujem za pomanjkanje informacij. Zapisniki pa tudi ne prihajajo redno
na net.

Za več informacij vas vabim na LUGOSov sestenek to sredo, 29.05.2002, ob 18.00
na Hermes Softlab.

Prireditev:
9. festival linuxa - LiFe9

Imamo prostor na DD Tabor:
- veliko dvorano (200+ sedežev)
- dve učilnici/predavalnici (ena za namestitveno delavnico, druga pa za Linux
Show)- pod arkadami na dvorišču bodo stojnice za rabljeno opremo in
sprejemno/informacijsko/prodajno točko Društva Lugos

Predavanja:
- Rober Ludvik: OpenOffice.org
- Marko Samastur in Jure Koren: pyortal
- Damir Horvat: ICMP
- Jure Koren: IPsec

Namestitvena delavnica:
- pod vodstvo Aleša Koširja se bo nameščalo RedHat Linux 7.3

Okvirni urnik:
- 9h - začetek prireditve - obiskovalci že lahko prinesejo svoje računalnike
- 10h - otvoritev prireditve v dvorani
- 10h - začetek prednamestitvene delavnice
- 11h - 1. predavanje
- 11h - začetek vodene namestitvene delavnice
- 13h - 2. predavanje
- 14h - 3. predavanje
- 15h - 4. predavanje
- 18h - zaključek prireditve

Kaj nam še manjka?
- sponzorji
- plakati
- reklama
- pomoč pri streamingu; če bo optika bi streamali video, sicer samo zvok

Kaj se bo še dogajalo na LiFe9:
- pečenje CDjev (prka CDjev po potekala že pred samo prireditvijo)
- prosti Linux Show: razkazovanje namizij in dela z Linuxom, nažiganje iger,
lech fest...

Osebje:
- Rok Papež  + asistent - server in mreža
- Ales Košir + asistent(i) - namestitvena delavnica
- Gabi Sever in Špela Kraner - sprejemana/info/prodajan točka
- Boštjan Janežič + asistent - prodaja rabljene opreme
- Špela Kraner - domača stran
- več oseb, ki še nimajo določene vloge

Vse bi še enkrat povabil na LUGOSov sestenek to sredo (29.05.2002) ob 18.00 na
Hermes Softlab.

Srečno,

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -