[LUGOS-ORG] Komisija za prireditve/predavanja? Ali ze imamo kaj taksnega?

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Thu Mar 28 12:53:02 CET 2002

	Hojla!

On Thu, 28 Mar 2002, David Klasinc wrote:
>  Mogoce bi bilo dobro, da bi v Lugosu imeli neko komisijo za
> prireditve/predavanja/razno udelezbo... Ki bi skrbela, da bi bile vse zadeve
> pokrite in bi do izvedbe tudi dejansko prislo.

Hmm... To načeloma imamo/smo imeli, dejansko pa ne deluje.

> Se pravi, ta komisija bi bila eno orodje za brcanje vseh tistih, ki so je
> oglasili, da bodo sodelovali pri kaki stvari.

Bolj smiselno je, da se za vsako prireditev, ki jo želimo pokrivati
določi/javi nekdo (mogoče celo dva), ki bo zadevo koordiniral. V primeru
Festivalov Linuxa in Infosa zadeva deluje na tak način. Projektno vodenje
ali nekaj podobnega...

> PS: Bi bil 1. april v redu datum za naslednji sestanek UO? V petek je
> sestanek s Kiblo in bi bilo mogoce dobro, da se dobimo.

Meni je prav, čeprav je v ponedeljek praznik. Bi se pa javil za predavanje
o konceptih FS, OS in GNU/Linux na Kiblixu.

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -