predavanje

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Thu Mar 28 11:40:05 CET 2002

Quoting Marjana Plukavec <marjana.plukavec at guest.arnes.si>:

> Zivjo David,
> upam, da sem prav dojela in, da bos na letosnjem festivalu racunalnistva
> predaval ti. Iz vasega zapisnika sem prebrala, da bos predstavil
> LISE-upam, da sem prav zapisala? Lepo prosim, da mi sporocis naslov
> tvojega predavanja, saj moram, danes poslati obvestilo na sole-festival
> je 6. aprila.
> Hvala!

Hm, mislim, da sem to pocel ze lani (ali je bilo predlani?), predstavil Liso in
Linux v solah.

Predvidevam, da bo publika bolj ali manj ista kot je bila lani, zato bom
zamenjal temo predavanja, ce je ze predavatelj isti. :)

Naslov: ``Linux na mizi - okna v steni''

Krajsi povzetek:

 Za Linux ze nekaj casa velja, da je to le strezniski operacijski sistem in da
se ni zrel za uporabo na domaci mizi. Na predavanju boste izvedeli vse prednosti
in slabosti delovne postaje na kateri je namescen Linux kot edini operacijski
sistem.