Linuxfest 02 v yu

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Mar 24 09:57:55 CET 2002

Pozdrav,

danes sem se vrnil iz Beograda, kjer sem se imel priložnost srečati tudi
s predstavniki OSNY (Open Source Network of Yugoslavia) s katerimi smo
se spoznali že na njihovem Linux festivalu decembra 2000 (nekaj jih je
prišlo tudi na Abort 2000).

Veliko se ukvarjajo s predstavljanjem Linuxa v poslovnem svetu, saj bodo
nakupi legalnih licenc tamkajšnja podjetja precej prizadeli. Linux jim
predstavlja cenejšo alternativo zato je zanimanje veliko.

Junija lanskega leta so organizirali OSNY konferenco, kjer so
predstavljali uporabo linuxa - imeli so tako poslovne prezentacije kot
strokovno konferenco. (http://osny.boa.org.yu/dogadjaji.html)
Med drugim je bil med predavatelji tudi podpredsednik MySQL AB...

Letos spet delajo in v sredini aprila bodo priredili Linux festival, ki
pa bo v bistvu poslovno/strokovno srečanje.

Kakor sem ugotovil bo stvar precej podobna temu kar nameravamo sami
narediti z "Linux konferenco" (razen tega da bo brezplačna), tako da bi
bil obisk tega dogodka precej koristna zadeva za nas.
http://www.linuxfest.org.yu/

Stvar bo potekala od 15-17 aprila, če sem prav razumel bodo imeli
najprej en poslovni dan in nato strokovna predavanja...
Za dodatne informacije - Boško Radivojević +381 64 1470 404
bole at etf.bg.ac.yu

Torej glede na to, da imajo že precej izkušenj z organiziranjem takšnih
stvari, mislim da bi bil en izobraževalni obisk kakšnega lugosovca na
konferenci zelo pametna odločitev, če ne celo nujna. Predvsem bi se
lahko kaj naučili o tem kakšne vsebine so najbolj zanimive za podjetja,
morda zahakljamo kakšnega predavatelja...

Fantje so zelo v redu, tako da upam da bomo kaj sodelovali...

Lep Pozdrav
Andraž Tori