glasilo

Uros Tement uros.tement at volja.net
Fri Mar 15 14:12:08 CET 2002

Pozdravljeni!

Ne me "obglavit" zaradi tega maila, ker sem se precej "svez" v svetu linuxa.
Sicer nisem nikakrsen hacker, linux uporabljam namrec doma kot prvi OS in
moram rect, da se imam veliko vprasanj.

Najprej bom napisal zakaj sploh posiljam ta mail, nato pa razloge ZA.  Ta
mail ima naslov "glasilo", sedaj pa me zanima kaj se je zgodilo z drustvenim
glasilom? V arhivu sem odkril nekaj sporocil v katrih je bila tema izdelava
drustvenega glasila. Nasel sem tudi dve stevilki Lugosnika, nato pa je vse
skupaj utihnilo. Kaj se je zgodilo?

Sedaj pa razlogi ZA in PROTI.
ZA: Vsako drustvo mora na nek nacin obvescati svoje clane.
PROTI: Imamo vec mailing list, preko katerih lahko clani drustva komunicirajo
med seboj in tudi vodstvo drustva jih lahko obvesca preko teh list.
ZA: Clanki so lazje berljivi, posebej ce so dobro napisani in ponavadi
zajemajo celovito resitev problema ne samo v obliki kratkega odgovora (to pa
to je treba vstavit v to datoteko...)
ZA: Vsebina clanka je lahko tudi kaksna banalno lahka tema, namenjena posebej
zacetnikom, predstavljena na preprost nacin. To lahko marsikomu prihrani kar
precej casa, namesto da ga muci dilema: Postaviti vprasanje in upati na
kaksen odgovor ter se pripraviti na plaz sporocil z grozno kratico "RTFM"
namesto odgovora, ali pa zapraviti par dni z brskanjem po internetu in
iskanjem kaksnih uporabnih informacij (se vecji problem je ce imam modemski
dostop do interneta)
ZA: Prebiranje starejsih clankov ti lahko da nove ideje ali pa te spomni na
nekaj kar si nekoc ze naredil pa se ne spomnis vec kako.
ZA: Clanek, ki opisuje kaksen dogodek ti ta dogodek lepse predstavi kot
kratko sporocilo na mailing listi s povezavo na stran s slikami.
PROTI: Kako dostavljati to glasilo vsem clanom? Paprina idaja je predraga in
tezko bi jo bilo distribuirati. Posiljanje tekstovne oblike na listo pa bi
lahko zmotilo mir nekaterih bralcev te liste in bil samo povod za smetenje
liste z debatami o smislu tega pocetja.
ZA: Glasilo bi naj bilo v elektronski izdaji, kot sta ze bili dve stevilki
Lugosnika, na liste pa se da samo povezava do te strani. Tako bo volk sit in
koza cela.
ZA: Glasilo bi bilo v slovenskem jeziku in to lahko resi marsikaksen problem,
ko ne ves kaj beres (v anglescini).

Za zakljucek: to sporocilo pisem na listo lugos-org, ker je to lista na
kateri bi naj potekale debate o pomoci zacetnikom. Preprican sem, da bi
taksno glasilo resilo marsikoga (zacetnika kakor tudi iskusenega linuxasa) iz
zadrege ko bi zelel postaviti kaksno "butasto" vprasanje.
Vem, da so predhodni poskusi zalostno propadli, vendar pa ce se najde ekipa
(recimo treh) zainteresiranih, bi najbrz lahko preziveli tudi napade v stilu
"saj tega pa ne potrebujemo" in "to je sama zguba casa", "za to mamo mailing
lise" ...
Jaz sem zainteresiran, kaj pa je z tistimi ki so imeli take ideje ze kdaj
prej v preteklosti?
--
Uroš Tement    < uros.tement at volja.net >