Kibla-Lugos

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Thu Mar 7 17:33:30 CET 2002

Quoting Maja Kostevc <maja at kibla.org>:

> Da ne bo zgledalo, kot da v preteklem letu nismo hoteli sodelovati
> z vami (torej relacija Kibla-Lugos) ali da nisem odgovarjala na
> maile Davidu Klasincu, bi sedaj nekaj dodala,...

Argh, ne.. Nisem tega hotel povedat.. Sem samo povedal, da sem nekaj zacel na
to temo, pa da se nismo se nic zmenili! :)

> Vec o tem prihodnjic! :-)

Mnja, na zalost jaz nisem vedel nic o tem... skoda.. :(

> Kar pa se Kiblixa tice letos v Kibli,... pa vas vse Lugos clane v imenu
> celotne Kiblix ekipe, vljudno vabim, da skupaj naredimo dober,
> kvaliteten in nadvse uspesen mednarodni Linux fest.

Odlicno! Gorazd je ze povedal, da bo najverjetneje prisel na skupscino v
soboto, kjer bo malo razjasnil stvari in se bomo zaceli dogovarjati.

--
David!