Kiblix

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Thu Mar 7 11:35:04 CET 2002

On Wednesday 06 March 2002 19:41, you wrote:

> V oktobru, v Multimedijskem centru Kibla - Maribor organiziramo 3 dnevni
> festival o linuxu, security in mobilni telefoniji z imenom Kiblix.
> Pricakujemo tudi goste iz tujine.
> Ta festival je nadaljevanje tradicije linux install festov, ki so se
> dogajali v Kibli v zadnjih letih in pri katerih je sodeloval Lugos.
> Zato vas tudi zdaj vabimo k sodelovanju, tebe osebno in kot vidnejsega
> clana Lugosa.
> Kaj potrebujemo?
> Potrebujemo predavatelje, pomoc pri informiranju in se kaj.

Nekaj casa nazaj sem pisal Maji Kostevec, ki je sodelovala s Lugosom, ko smo
prirejali Install Fest v Kibli, ce bi bil interes organizirati se kak Install
Fest. Zal do danes se nisem dobil nobenega odgovora.

Vsekakor je Lugos pripravljen sodelovati pri taki prireditvi, seveda
potrebujemo cim vec informacij o prireditvi in organizaciji.

V Soboto ob 9.3.2002 je skupscina clanov Lugosa, mogoce bi ta dan uporabili
tudi za kak sestanek, ce se bo kdo iz stajerskega konca pripeljal v Ljubljano.

David!