[LUGOS-ORG] Trenutne ekipe za LiFe9 - bemti fingertrigger

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Wed Jun 26 20:44:44 CEST 2002

	Hojla!

On Wed, 26 Jun 2002 12:18:18 +0200 David Klasinc <bigwhale at lubica.net>
wrote:
> Tukaj je se ena potencialna kandidatka, ki bo prisla na fest v
> soboto, prej ne more, je rekla da je pripravljena pomagati...

Ja fino. Sicer pa si preberi, kaj zahtevam(o) od hostes na info
točkah.

---
09.00 - 18.00 Info točka z distribucijami Linuxa in majicami društva
LUGOS

 Na teh točkah se bo moč pozanimati o samem delovanju društva, o
 projektih društva, o distribucijah Linuxa in jih kupiti. Prav tako
 pa bo mogoče podpreti društvo z nakupom društvene majice.
---

Torej poznavanje dela društva, delo z blagajno in brezkompromisna
prijaznost. ;]

> Khm.. In to je? :)))

A nisem FWjal sporočila od nejca novaka?

Ker nas bo obiskal Gantar in verjetno tui Janez Čač, boš ti poskrbel
zanje.

> Mene napisi se pod tocko Deklica za vse
> Tudi jaz lahko kam kak plakat nalepim... ;)

Te bomo že ponucali za razna umazana opravila... ;]

Hrana, David!

HRANA !?!

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. ---
SLOVENIA -