Predavanje o boot managerjih in kar se pase zraven

filip.komar at email.si filip.komar at email.si
Wed Jun 26 17:03:52 CEST 2002

Pozdravljeni, sem prvic na listi.

Tole sem v nedeljo poslal ze Andrazu na arnesov naslov, a ga
posredujem tudi tu. Pred enim letom sva se z njim dogovarjala o
predavanju na naslednjem festu.

Zal nisem tako aktiven clan kot bi rad bil (predvsem zaradi studijskih
obveznosti poleg redne sluzbe), zato sem sele v nedeljo na domaci strani
opazil vabilo na julijski festival. Zal malo pozno, a vseeno:
lahko bi naredil eno kratko predavanje. Vsebina bi predvidoma bila nekaj
o particijah, boot-u in o boot managerjih. Seveda predvsem o XOSL-u.

Ce predlagana vsebina ni prevec trivialna (sem samo zelo izkusen, a se
vedno amater) in ce je to sploh se mozno, z veseljem pomagam.

Za osvezitev del starega sporocila Andrazu:

lp :-) filip.