[LUGOS-ORG] Star (nov) zakon o drustvih...

Ales Kosir ales.kosir at telemach.net
Sun Jan 6 11:38:26 CET 2002

Dne  Sun, 6 Jan 2002 11:04:41 +0100
je David Klasinc <bigwhale at lubica.net> zapisal:
>  http://www.gov.si/uunz/zakoni/ZDrus-slo.htm

Tole povezavo naj skrbnik spletne strani doda med gradivo drustva.
Opozoriti velja, da povezava iz Statuta kaze na zastareli dokument.

> Predlagam da si tole malo pogledate in pokomentirate, kar nekaj
zanimivih
> sprememb je v zakonu, med drugim sem spet iskal clen, ki obvezuje bodoce

> clane, da _morajo_ podpisati pristopno izjavo, pa ga nisem nasel. A samo
jaz
> tega ne vidim ali je iz zakona nerazvidno kako postati clan drustva.

Zakon PMSM tega res ne doloca, izrecno dopusca pa v 5. clenu, zadnji
alineji, da si drustvo to predpise samo.

Spremembe so za otroke do 7. leta in od 7. do 15. leta: za prve mora
njihov zastopnik napisati izjavo, za druge le soglasje.

Drugih komentarjev na zakon nimam.

Kaj pa menite o predlogu, da se drustva, ki podpirajo razvoj odprte kode
*proste programske opreme), povezejo v Zdruzenje za odprto kodo (prosto
programsko opremo)? Drustev, ki vsaj deklarativno podpirajo to, je kar
nekaj...

Vase mnenje?

Lep pozdrav,
Ales