[LUGOS-ORG] zanimivost

Roman Maurer roman.maurer at amis.net
Fri Feb 1 07:38:14 CET 2002

Andraz Tori wrote:

> moram rečt, da je 4% Linuxa več kot bi si mislil

Morda smo le uporabniki Linuxa bolj zavedni in zagotovo izpolnimo
anketo.

> ... no v bistvu pa me je bolj zasrbel tist izraz v oklepajih... bi jih
> morda kot društvo opozorili na razliko med freeware in shareware?

Da.  Lahko jim spotoma omenimo še prosto programje, ki se nas
neposredno tiče.  :-)  "Freeware" je namreč po klasični definiciji
program, ki je zastonj - ne da bi omenjali izvorno kodo - torej tudi
Internet Explorer.

Definicija prostega programja projekta GNU v slovenščini je tule:
http://www.lugos.si/linux/prosto-programje.html
Razlike med posameznimi kategorijami (ne)prostih programov pa so
opisane tule: http://www.gnu.org/philosophy/categories.html
--
	Pozdrav,
	  Roman