[LUGOS-ORG] Zapisnik + plan dela za naslednje leto

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Wed Dec 4 09:13:15 CET 2002

* On 03-12-02 at 23:23 Andraz Tori (Andraz.tori1 at guest.arnes.si) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> imam eno vprašanje, ne vem pa, če je to pravi naslov...
>
> 4. Skupščina:
>   - Naslednja skupščina LUGOS bo v prostorih Hermes softlab v Mariboru
> 22. februarja 2003
> Sklep: 4:0:0
>

> Zanima me, kakšni so bili plusi in minusi, da se je izbralo to
> lokacijo... a je bila tudi kakšna druga možna?
+----and here the quote ends----+

Da druga mozna varianta je bila Kibla v MB, vendar smo se odlocili za
Hermes, odlocilna tocka so bili v glavnem kar zastonj parkirni prostori,
glede na to, da vecina ljudi ni iz maribora, ter bodo najverjetneje prisli
z lastnimi prevoznimi sredstvi, preostale stvari so med obema lokacijama
bolj ali manj enake. Minus za HSL je bila bolj obskurna lokacija, kar bi
lahko bil problem za clane, ki Maribora ne poznajo, vendar glede na to,
da tja vozi mestni avtobus, to nebi smel biti problem.

Ce bo dovolj ljudi nameravalo iti na skupscino (okrog 50) bo iz
ljubljane najverjetneje organiziran tudi prevoz z avtobusom.

Regards/Lep pozdrav

Boštjan Müller
--
[*] Bostjan Müller |n at neonatus.net| http://neonatus.net/~neonatus [*]