[LUGOS-ORG] Fw: Zasavski Festival Mladih

Roman Maurer roman.maurer at amis.net
Sun Aug 11 23:01:44 CEST 2002

Andrej Krevl wrote:

> jst mam to cez, pa glede na to da sem nekoc izpolni pristopno izjavo za
> Lugos... ma tud Lugos nekaj pri tem :o) Zal nisem imel se priloznosti
> nikogar obvestit, ker mam poleg delavnic in predavanj se precej ostale
> organizacije festivala cez... Ce ima kdo veselje pomagat pri cemerkol al
> pa celo izpeljat kaksno predavanje (lahko druga tematika, bomo uvrstil
> na program) je zelo dobrodosel, sam pomaila naj mi prej :o)

Izvrstno!  Vsak dan vidim na zaslonu nad zagorsko tržnico reklamo za Karbiduko,
nisem pa vedel, da bo tam tudi kaj o Linuxu.  Novica o tem je že tule:
http://www.lugos.si/novosti/#karbiduka
Prosim, popravi me, če je kaj narobe napisano.

Če je treba, lahko pomagam na namestitveni delavnici v nedeljo, 18. avgusta.
Ali pa kaj povem o, npr., CVS (če bo tam publika, ki jo to zanima).
--
	Pozdrav,
	  Roman