[LUGOS-ORG] Fw: Zasavski Festival Mladih

Andrej Krevl andrej.krevl at guest.arnes.si
Sat Aug 10 23:03:22 CEST 2002

Ej, kdo ma cez Linux delavnice na Zasavskem Festivalu Mladih? Je LUGOS
kaj zraven, ker jaz nic nisem slisal da bi bil :)

aLoha,

jst mam to cez, pa glede na to da sem nekoc izpolni pristopno izjavo za
Lugos... ma tud Lugos nekaj pri tem :o) Zal nisem imel se priloznosti
nikogar obvestit, ker mam poleg delavnic in predavanj se precej ostale
organizacije festivala cez... Ce ima kdo veselje pomagat pri cemerkol al
pa celo izpeljat kaksno predavanje (lahko druga tematika, bomo uvrstil
na program) je zelo dobrodosel, sam pomaila naj mi prej :o)

Sicer pa ste vsi vljudno vabljeni na zasavski festival mladih, vec o
njem pa... http://www.karbiduka.com.

Pa pa,

        p.