[LUGOS-ORG] LF v beogradu

Gorazd Golob gorazd at kid.kibla.org
Mon Apr 8 15:50:32 CEST 2002

re!

ja mi gremo - iz kible - del odbora za kiblix - sreca je v tem, da ima
kibla ze od prej dobre stike z domom omladine tako da bomo vize imeli prej
urejene ipd. Nismo se se pa najavili organizatorom samega festa. Koga je
najboljse kontaktirat (prenocise, dnevni red ipd - ni vsega na pagu)?
ce bos tam se vidimo, lp, Gorazd