[LUGOS-ORG] LF v beogradu

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Apr 8 11:23:25 CEST 2002

On pon, 2002-04-08 at 08:04, Damir Horvat wrote:

> ja mene bi zanimal it. kaj vse je potrebno uredit?

dobit si moraš vizo, zanjo je treba nekaj denarja . 6500 si se mi zdi,
imaš dve možnosti, ali si zrihtaš garantno pismo (fantje iz osnya ti ga
bodo z veseljem poslali) in si greš vizo narest sam (ceneje), ali pa
greš na agencijo, ki ti prav tako naredi vizo (yatras d.o.o.)

malo zastarele podatke o tem kako dobiti vizo najdeš na:
http://www.minet.si/cgi-bin/Zope.cgi/MINET/casopis/prosti_cas/potovanje/folder7/vize/viza_evropa/viza_yu

Potem se strpaš na vlak, povratna karta te stane mislim da tam okoli 11
tisoč, če hočeš spalnik še 3. Pametno je recimo iti okoli 9h zvečer in
zjutraj si potem v beogradu...

Kar se spanja tam tiče, pa najbolje da kontaktiraš fante iz osnya (Open
Source Network of Yugoslavija) da povedo najboljšo varianto...

Lep Pozdrav
Andraž Tori