[LUGOS-ORG] Nove majice!

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Fri Sep 14 13:19:36 CEST 2001

* On 14-09-01 at 07:42 Metod Kozelj (metod.kozelj at rzs-hm.si) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> Howdy!

> Hja, nekaj takega ja. Na netu obstaja tudi tux.nol (po moje je gnokii.nol
> samo izpeljanka iz tuxa).
>
> Saj vem, da pri takih omejitvah (malo pixlov, dve barvi) ni mogoce kaj
> prida ustvariti, ampak sem si vseeno zazelel kaj boljsega. Pa da bi bimelo
> kaj zveze z Lugosom.
>
> Peace!
>   Mkx
>
> ---- perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
>

> PS. Pripenjam line-art varianto gnokii.nol za tiste, ki drugace stvari ne
> [...]
Bom poskusil narisat tux-a (oz. ga bom ukradel od gnokii.nol), ter dodal napis
LUGOS, pa bom dal zadevo potem na net... na infos-u bom imel tudi laptop, ter
kabel, tako da lahko (vsaj za modele kompatibilne z 5110 serijo) kar preko
kabla uploadam logo, na druge pa preko sms-a (kar sem v bistvu delal ze lani).

LP

B.

+----and here the quote ends----+

--