[LUGOS-ORG] Nove majice!

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Fri Sep 14 07:42:35 CEST 2001

Howdy!

On Thu, 13 Sep 2001, Bostjan Muller wrote:

> Hmm kaj pa tisto kar nokia (gnokii) ze nudi poleg? logotip na katerem pise
> gnokii in poleg pingvin?
>
> http://neonatus.net/~neonatus/gnokii.nol

Hja, nekaj takega ja. Na netu obstaja tudi tux.nol (po moje je gnokii.nol
samo izpeljanka iz tuxa).

Saj vem, da pri takih omejitvah (malo pixlov, dve barvi) ni mogoce kaj
prida ustvariti, ampak sem si vseeno zazelel kaj boljsega. Pa da bi bimelo
kaj zveze z Lugosom.

Peace!
  Mkx

PS. Pripenjam line-art varianto gnokii.nol za tiste, ki drugace stvari ne
morete pogledati.